Wednesday, July 7, 2010

MATI melangkah ke arah ku

tatkala awan menangis teresak2
disertakan kemarahan langit yang menggunung

lampu kuning smbung menyambung
cantik!!.... tp aku takut

terdetik dihatiku
jika saat itu aku berada
didalam perut belon
apakah yang bakal terjadi kepada si kerdil ini

adakah aku mampu hidup didunia yg semakin hari melambai kehadiranku


ianya terus membuatk
an aku fobia
namun hasrat untuk bertemu true love-ku tetap menebal

yup...

suatu hari,mungkin bersama parents-ku
dengan itu hubungan kami pasti lebih direstui



en. malam pula menggantikan diri
buat sang suria yang penat menyinari
TITANIC
menampilkan diri

mahu menemaniku dimalam hari


hampir 3 kali aku sudah bersama TITANIC
namun aku masih tidak jemu2

sekali lagi MATI mengetuk pintu hatiku

tadi diudara kini didada laut


semakin laju MAUT melangkah ke arahku
aku belum bersedia untuk pergi
aku masih mahu..........
arghh....
pergilah kau dari hidupku

aku belum bersedia

aku banyak dosa
iman ku masih naik turun
kadang kala hidupku seperti tin kosong

AKU BELUM BERSEDIA!!!


p/s:ingat 5 perkara sebelum 5 perkara

1.MUDA sebelum TUA

2.SENANAG sebelum SUSAH
3.SEHAT sebelum SAKIT
4.KAYA sebelum MISKIN

5.HIDUP sebelum MATI


No comments:

Post a Comment